Verzenden

Verzending en levering

Verzendvoorwaarden voor website knall

Door deze website te blijven gebruiken, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

de verzendkosten voor bestellingen zijn onafhankelijk van het land waarnaar u wilt verzenden

* Voor alle producten waarvan de breedte groter is dan 2000 mm (200 cm), worden er 50 EURO aan de verzendkosten toegevoegd

* Voor alle producten waarvan de breedte groter is dan 2400 mm (240 cm), worden er € 80,- verzendkosten in rekening gebracht. Voor alle producten waarvan de breedte groter is dan 4000 mm (400 cm), worden er € 290,- verzendkosten in rekening gebracht.

* Wij verwerken bestellingen in de gehele EU, de verzendkosten voor een dergelijke bestelling zijn afhankelijk van het land van ontvangst en worden automatisch toegevoegd.

Wij behouden ons het recht voor om in uitzonderlijke gevallen extra verzendkosten in rekening te brengen om de werkelijke kosten van de levering te dekken.

Veelgestelde vragen over uw bestellingen vindt u hieronder:


  • Kan ik een specifieke dag instellen waarop de producten geleverd moeten worden?

Het is momenteel niet mogelijk om een specifieke ophaaldatum af te spreken of de verzending uit te stellen. Het is echter raadzaam om de beschikbaarheid van de goederen en de levertijd te controleren, zodat u op tijd op de afleverlocatie aanwezig kunt zijn.

Om onze klanten te ondersteunen, laten we de artikelen naar een ander adres verzenden. Klanten kiezen er het vaakst voor om de goederen op het werk te laten bezorgen, zodat een collega ervoor kan tekenen en u de verzending niet opnieuw hoeft te regelen. Bovendien is het belangrijk om voldoende personen te informeren dat er een pakket voor u klaarligt, zodat het niet per ongeluk wordt geweigerd.

Bovendien hebben we ontdekt dat, naast een hoog succespercentage met betrekking tot de verzending van onze artikelen, er problemen optreden wanneer de levering plaatsvindt op een woonadres in plaats van op een zakelijk adres. Daarom raden we klanten altijd aan om te kiezen voor levering op hun werk om problemen te voorkomen.


  • Moet ik thuis zijn om de bestelling op te halen?

Voor alle goederen die wij verkopen, dient u te tekenen, tenzij het pakket zo klein is dat het via de post kan worden bezorgd en in de brievenbus van de klant kan worden gedeponeerd.

Als een klant wil dat zijn producten bij de buren worden achtergelaten, moet hij een vakje met verzendinstructies invullen dat op de betaalpagina staat.

Er is ook een mogelijkheid om het pakket op het werk te laten bezorgen. U moet dan wel rekening houden met de omvang van het pakket, zodat u het mee naar huis kunt nemen zonder de goederen te beschadigen.


  • Worden de bestelde producten in delen geleverd?

Normaal gesproken verzenden we uw bestelling pas als deze volledig is afgerond.

Er zijn echter situaties waarin we een deellevering van de bestelde producten kunnen organiseren. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Indien u uw bestelling in delen levert, brengen wij geen extra bezorgkosten in rekening.


  • Kunnen de bestelde goederen buiten de EU geleverd worden?

Momenteel leveren wij onze producten alleen binnen de Europese Unie

Alle informatie over de plaatsen waar wij bezorgen, vindt u op onze bezorgpagina.


  • Hoe lang moet ik wachten op mijn op maat gemaakte goederen?

Normaal gesproken leveren wij onze op maat gemaakte jaloezieën binnen 14-20 werkdagen.


  • Er staat geen informatie over gratis verzending wanneer ik producten aan mijn winkelmandje toevoeg?

Ook voor geselecteerde goederen geldt geen gratis bezorging meer.