FAQ


Waar kan ik de factuur van de bestelling vinden?

  • Wij sturen u een elektronische factuur (PDF-bestand) per aparte e-mail.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

  • U kunt de status van uw bestelling controleren door op " te klikken.Bestelstatus"te vinden in de rechterbovenhoek van de winkelpagina"
  • We houden u per e-mail op de hoogte van elke fase van de bestelling.
  • In de laatste fase van de bestelling (bestelling voltooid) sturen we een sms ter bevestiging van de verzending.

Waar vind ik de einddatum van het geselecteerde product?

Gedetailleerde informatie over de implementatiedatum is te vinden op de productkaart van het geselecteerde product.

Kan ik materiaalmonsters bestellen voordat ik een bestelling plaats?

  • Ja, u kunt tot 5 gratis proefexemplaren van op maat gemaakte producten bestellen. Meer informatie vindt u in de "Bestel een proefmonster"

Mijn pakket is beschadigd, wat moet ik doen?

  • Als u schade aan de verpakking constateert, zelfs lichte schade, vraag de leverancier dan om de schade te registreren en een schaderapport op te stellen!
    Open de verpakking en controleer of de goederen niet beschadigd zijn. Fotografeer de transportschade en meld deze zo snel mogelijk per e-mail aan het volgende adres:store@knall.co.uk

Voor wie is de telefoonservice in de knall store?

  • In de webshop van knall kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellingen plaatsen.
  • Onze telefonische service staat van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 16:00 uur tot uw beschikking. De telefoonnummers vindt u in de "contact"

Verzenden wij naar het buitenland?

  • We carry out orders throughout the EU and Great Britain, you can check the verzending basket of such an order in the tab verzending

Is het mogelijk om een montageservice te bestellen?

  • Al onze producten zijn voorbereid voor zelfmontage. Voor sommige producten is het echter mogelijk om een montageservice te bestellen op een door u gekozen locatie in Polen. Indien u hierin geïnteresseerd bent, kunt u het contactformulier invullen met vermelding van de producten en de gewenste montageruimte.Contactformulier

Is het mogelijk om een meetservice te bestellen?

  • All our products are prepared for self-measurement and assembly, measurement instructions can be found at meten

Hoe originele FAKRO- of VELUX-jaloezieën op de juiste manier te selecteren

  • Om de juiste rolluiken van FAKRO of VELUX te kiezen, moet u de afmetingen van het raam weten. Deze staan vermeld op het typeplaatje op het raamkozijn.
  • Wanneer u het VELUX/FAKRO-raam opent, vindt u een typeplaatje in de rechter- of linkerbovenhoek van het raamkozijn. De positie en het uiterlijk van de typeplaatjes verschillen afhankelijk van de capaciteit van het raammodel.

Waar vind ik kortingscodes?

  • When you buy in the Knall company store you can take advantage of special discounts,discount codes can be found on our website in the tab discounts ENof op onze sociale mediapagina'sFacebook,Twitter,Instagram

Ik ben geïnteresseerd in samenwerking, wat moet ik doen?

  • Als u ons een samenwerkingsvoorstel wilt doen, stuur ons dan een bericht naar het volgende adres:store@knall.co.uk

Ik wil graag een marketingaanbieding presenteren met wie kan ik contact opnemen?

Ik heb maar een deel van de producten die ik heb besteld, hoe zit het met de rest?

  • Bij grote bestellingen of bij het combineren van verschillende productsoorten kan het nodig zijn om de verzending in meerdere pakketten te verpakken.