FAQ


Is het product dat ik heb gekozen beschikbaar?

  • U kunt de beschikbaarheid van de producten direct op onze website controleren. Gedetailleerde informatie is zichtbaar op de kaart van het geselecteerde product.
  • Op maat gemaakte producten hebben geen informatie over de beschikbare hoeveelheid.

Hoe kan ik mijn bestelling corrigeren?

  • Als je een fout hebt gemaakt tijdens het plaatsen van de bestelling, schrijf ons dan onmiddellijk op store@knall.co.uk , als je bestelling nog niet bij de productie is aangekomen, is er geen probleem om toe te passen ‡ op fixes

Kan ik goederen kopen die niet in het aanbod van de winkel zitten?

  • Ja, ons aanbod is erg breed en niet al onze producten zijn te vinden in de online winkel, als je niet hebt gevonden wat je zoekt, gebruik dan het contactformulier

Ik heb de verkeerde maat besteld, wat moet ik doen?

  • U kunt producten tot 14 werkdagen na de bezorgdatum door de koerier retourneren.
  • Als uw product echter op bestelling is gemaakt en niet kan worden geretourneerd, neem dan onmiddellijk contact op met onze klachtenafdeling door te schrijven naar het e-mailadres store@knall.co.uk (in veel gevallen kan het product worden omgebouwd of anders adopteren om bij de bestemming te passen)