FAQ
Kies een onderwerp: Retouren en klachten
Hoe kan ik controleren in welk stadium mijn klacht zich bevindt?
- Als u vragen heeft over uw klacht, neem dan contact met ons op door te schrijven naar store@knall.co.uk
Hoe kan ik een klacht indienen?
- Als het product dat je hebt ontvangen defect is of defecten heeft en de periode van 15 dagen na aankoop nog niet is verstreken, neem dan contact met ons op via het volgende e-mailadres store@knall.co.uk
Hoe kan ik een retour aanvragen?
- Als het product dat je hebt ontvangen niet aan je verwachtingen voldoet en de periode van 15 dagen na aankoop nog niet is verstreken, kun je een retourverzoek indienen, neem dan contact met ons op via het onderstaande adres via e-mail store@knall.co.uk
- Houd er rekening mee dat goederen die op maat zijn gemaakt of op individuele klantorders zijn getrokken, niet onderhevig zijn aan retourzendingen.
Wat is er nodig om een klacht in te dienen?
- Als u schade aan de verpakking opmerkt, hoe klein ook, vraag dan de leverancier om de schade te registreren, schrijf een schaderapport!
- Open de verpakking en controleer of de goederen niet beschadigd zijn. Fotografeer de transportschade en meld deze zo snel mogelijk via e-mail op het volgende adres: store@knall.co.uk met belangrijke informatie, zoals:
- bestellingsnummer
- Telefoonnummer
- gedetailleerde omschrijving van de schade (bijvoorbeeld: op welke onderdelen is de schade te zien)
- foto's van schade
- schaderapport
Wat moet ik doen als mijn pakket of product beschadigd aankomt?
Indien uw pakket beschadigd aankomt of het product zichtbare mechanische schade vertoont (bijv. scheuren, krassen, deuken), controleer het pakket dan in aanwezigheid van de koerier en vul een schaderapport in.
Dit document is nodig om een claim in te dienen bij het koeriersbedrijf.
Als de schade pas na levering wordt ontdekt, heeft u nog 7 dagen vanaf de leverdatum de tijd om dit te melden, bij voorkeur rechtstreeks aan het koeriersbedrijf. Voeg foto's van het beschadigde product en de verpakking toe.
Zonder schaderapport kan het koeriersbedrijf de claim afwijzen. Daarom is het altijd verstandig om het pakket te controleren voordat u ervoor tekent.
Als u niet zeker weet hoe u verder moet gaan, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij begeleiden u graag door de klachtenprocedure.