FAQ
Kies een onderwerp: Producten en bestellingen
Is het product dat ik heb gekozen beschikbaar?
- U kunt de beschikbaarheid van de producten direct op onze website controleren. Gedetailleerde informatie vindt u op de productpagina van het geselecteerde product.
- Bij op maat gemaakte producten is geen informatie beschikbaar over de hoeveelheid.
Hoe kan ik mijn bestelling corrigeren?
- Mocht u een fout hebben gemaakt bij het plaatsen van uw bestelling, neem dan direct contact met ons op viastore@knall.co.uk, if your order has not yet arrived at the productions, there will be no problem to apply ‡ on it fixes
Kan ik goederen kopen die niet in het aanbod van de winkel zitten?
- Yes, our offer is very wide and not all of our products can be found in the online store, if you have not found what you are looking for, use contactformulier
Ik heb de verkeerde maat besteld, wat moet ik doen?
- U kunt producten tot 14 werkdagen na de levering door de koerier retourneren.
- Als uw product echter op bestelling is gemaakt en niet kan worden geretourneerd, neem dan onmiddellijk contact op met onze klachtenafdeling door een e-mail te sturen naar store@knall.co.uk (in veel gevallen kan het product worden aangepast of anderszins gewijzigd om het geschikt te maken voor de bestemming).